Scandi_sense_logo_500x500px[2].png

5. BUD 

TAL PÆNT TIL DIN KROP


Tal pænt til din krop. Tænk på alle de år, den har båret rundt på dig. Måske endda i både tykt og tyndt ;-)

Og ja, det kan være svært. Særligt, hvis du i årevis har været vant til en indre negativ dialog. Men træf en aktiv beslutning. I dag. Det skal være slut med at tale grimt til og om din krop. Den har været med dig hele livet – og er med dig resten af dit liv. Kroppen har fortjent det bedste. Den har fortjent at blive talt pænt til. Den har fortjent at blive rørt. Gå, dans, leg, løb. Du bestemmer! Men gør det, du kan lide. Den har fortjent den bedste næring – grønt, protein, kulhydrater og fedt. Et glas kølig hvidvin på terrassen, en lækker dessert, et rundstykke med smør søndag morgen. Lyt til din krop. Lad ikke diverse kure diktere, hvad du skal spise, eller såkaldte træningseksperter fortælle dig, hvordan du træner mest effektivt, hvis du vil fedtforbrænde. Behandl i stedet din krop med respekt. Lyt til den – din kloge krop – og den vil blive din vigtigste guide til dine behov.

Og husk, du kan ikke hade dig selv ned i vægt.


 
video Block
Double-click here to add a video by URL or embed code. Learn more
Scandi_sense_logo_500x500px[2].png

Psykolog Lotte Quist Michaelsen & VaneCoach Jørgen Michaelsen

Sense Premium Konsulenter og Mentorer i mad & psyke™